16 februari 2018

Äntligen Ny Blogg!

Nu har jag startat min nya blogg! Det här är mitt sätt att ta nya tag med bloggandet, nya krafter, ny inspiration, ny blogg. Till en början kommer den att finnas på två plattformer eftersom jag håller på att prova vilken jag helst använder.

Ta en titt på de nya bloggarna och kommentera gärna vilken du tycket bäst om, båda har lika många för och nackdelar, så beslutet är svårt. Tipsa även gärna om du känner till fler bloggnings plattformer att rekommendera, jag provar dem gärna!

Välkommen till de nya bloggarna! Den ena finns här på Blogspot och den andra finns på Nouw.




Ha det fint och 
njut av fredagen!

2 kommentarer:

  1. Simply want to say your article is as surprising. The clarity on your put up is simply spectacular and that I could assume you are a professional on this subject. Fine with your permission let me to take hold of your RSS feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    야한소설
    대딸방
    출장안마
    타이마사지
    바카라사이트

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)