18 november 2012

Födelsedags Kalas

Igår firade vi Bens födelsedag med vännerna. Så idag har man varit trött hela dagen. Men det var jätteroligt med fest och att få se alla vänner igen! Och roligt att cupcakesen hade åtgång :) Det populäraste presentvalet i år var tydligen julkalender, Ben fick nämligen två stycken, både Spiderman och Cars :) Mycket choko för mej med andra ord ;)

Party Naglar

 Jag kände mej ganska dyster i min svarta klänning, men såhär på hösten kan man väl använda lite mindre färgrannt utan att känna sig tråkig? (Kolla in uttråkade Molly på bilden nedan)








2 kommentarer:

  1. Härliga naglar! Och så mysigt allting såg ut! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack. Fast hur jag än försökte redigera bilden fick jag inte den riktiga färgen. Det var alltså mörk pinka naglar med svart på, på bilden ser de ganska röda ut.. Jag älskar mysigt, allt ska vara mysigt och mycket ljus på hösten :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)