7 januari 2013

Helt Totalt Förtjust!

Jag är förtjust!! Nu vet jag vilken som var den bästa julklappen för i år! Jag fick alltså en elvisp som man kan fästa vid en roterande skål, dvs jag kan gå omkring i köket och fixa nästa steg i receptet medan vispen själv vispar ihop äggen och sockret. Att lägga till mjölet i smeten (då man både ska vispa, hålla i skålen och lägga till lite mjöl i gången) har aldrig varit lättare, jag behöver ju bara lägga i lite mjöl i taget och maskinen fixar resten! Kan det bli bekvämare än såhär? Och ifall att jag av någon underlig anledning skulle få lusten att vispa lite själv (vilket jag knappast någonsin mera kommer att få) är det bara att ta loss vispen från ställningen. Jag är helt "head over heels"! Helt perfekt för mej som tycker om att baka och laga mat. Rekommenderar er! Den är inte alls så dyr, så vem som helst kan ha en sådan hemma hos sej.


Liknande finns att köpa här

Här vispas det ihop Vanilj Cupcakes

1 kommentar:

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)