19 januari 2013

Nyfunnen Inredningsbutik

Jag tycker om att segla omkring på internet för att hitta nya inrednings idéer, och lika mycket njuter jag av att hitta en ny bra inredningsbutik. Det är någonting man inte gör varje dag, eftersom att jag redan känner till de bästa. Men idag snubblade jag faktiskt in på en helt ny och blev förtjust! Nästan allting de säljer går i vitt, med lite färg här och där, vilket är just den stilen jag tycker om. Och nu måste jag ju bara tipsa er om den! Butiken heter Quriosa Interior och finns i Jungsund. Som tur har de även en bra nätbutik!

Jag blev så förtjust i deras svenska stämpel:





Dessutom får bloggare 10 % rabatt!

6 kommentarer:

  1. Fina saker och de har massor olika, just passande till ditt/ert vackra hem ;)

    SvaraRadera
  2. Va kul! det är alltid härligt då man hittar nya butiker :D

    SvaraRadera
  3. Hej igen, vad kul att du vill vara med och "tävla" om en rätt synlig länkplats på bloggen. Quriosa.fi är ju en helt underbar sida. Hittills har jag "bara" klickat hem lite skönhetsprylar... men man blir ju rätt förälskad i resten av sortimentet, speciellt då jag verkligen gått in för det här med Shabby Chick. Skrev om sidan på min blogg för några dagar sedan. Värt att uppmärksamma att man får hjälp även på svenska. Stor tumme upp! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar att hitta inredning på nätet :) Man kan hitta allt möjligt där :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)