19 februari 2013

Min Största Svaghet

Jag har inte skrivit på en tid nu, för tro det eller ej, men jag har faktiskt inte haft någonting att säga :) Det händer inte så ofta. Men nu måste jag skriva lite för surprise surprise: jag har fått ett GreenGate paket. Matkahuolto hade råddat till det ordentligt så jag var tvungen att hämta det från Kampen, men jag överlevde och sakerna är hela så allt väl. Men det är ett annat dilemma jag står inför nu. Fast jag vill ha allting, speciellt i GreenGate väg, så är det bara inte möjligt att få allting och nu måste jag då bestämma mej för vad jag ska hålla av dessa otroligt ljuvliga saker! Det är hemskt! Jag vill ha allt, men tak över huvudet och mat på bordet antar jag att också måste tas med i räkningen... Så då blir det att välja och det är en av mina största svagheter! Jag kan helt enkelt inte välja, det är så otroligt svårt! T.ex. brukar det aldrig bli till någonting när jag är med och ska hyra en film! På restauranger kan det ta en evighet för mej att bestämma mej. Får jag lust för choklad kan jag komma hem med 5 st olika för att jag inte kunde välja. Vi har 8 hundskålar fast vi bara har två hundar. Jag gick till HongKong för att köpa en Orkidé och kom hem med fyra (här)! Jag skulle göra en julkrans men kunde inte bestämma mej för hur den skulle se ut så det blev två (här)! Och såhär är det alltid med mej! Så ni förstår min problematiska situation just nu.




Flipflopsen åker tillbaka, fast de är så söta. Men kannorna är det svårt att bestämma sej för! Ena stannar, andra åker. Vilken vilken... Den randiga är mint färg och skulle ju passa mej bättre, men den ljusblåa har så söta blommor :) Vojvojvoj :/ Livet är så hårt!

7 kommentarer:

  1. Det fick bli den randiga kannan, då den passade så bra in med allting annat mintfärgat vi har här hemma :) Nu kan jag pusta ut :)

    SvaraRadera
  2. Hur passar kannorna med skålen du ant. skall hålla?
    Först tyckte jag bättre om den ljusblå, men den har kanske lite stora blommor o. nu vet jag inte. Jag har som du, svårt att bestämma mig...Mervi brukar påtala det o. säga att jag är som Sofia :)
    Den randiga kanske ser modernare ut...kanske jag tycker bättre om den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, det blev nog den randiga. Den matchar exakt skålens färg :)

      Radera
  3. Tony har inte ngn. aning :)

    SvaraRadera
  4. Skålen, den är absolut min favorit av alla dessa GG grejor och så den randiga kannan. Men en stor roll är det också vilken av de som passar med dina andra GG:n.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har både ljusblått, mint och ljurött från tidigare. Men jag tror att jag hädanefter satsar på mint och ljusrött :) Jag är också helt förtjust i skålen och den randiga kannan :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)