2 mars 2013

Swap

Jag är för första gången med i den roliga Swap-grejen de har alltid emellanåt på Finlandssvenska Inrednings Bloggar. Man får alltså en kompis som man ska köpa någonting åt (för en utsatt summa) och så får man själv också en present på posten. Temat för den här swappen är rutigt - randigt - prickigt och så ska det förstås ha något med inredning att göra. Jag var lite och kollade runt i butiker idag för att se vad det finns som skulle kunna passa. Det svåra här är ju att man på basis av sin swap kompis blogg ska försöka ta reda på vad den personen skulle kunna tänkas villa ha. Inte alls någon lätt uppgift kan jag medge, det slutade med att jag kom hem med egna fynd istället.

Fin vas med spetskant för en enkel ros

Söta skålar till hundarna (ni kanske minns mitt problem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)