1 april 2013

En Egen GreenGate Halsduk

Det bästa med den här påsken, förutom all god mat, det trevliga sällskapet och de roliga stunderna, var att jag fick en helt otroligt fin present. Min sambos mamma och syster hade nämligen varit på resa till England, och med hem hade de hämtat en GreenGate halsduk till mej. Den är alldeles otroligt ljuvlig! Precis mina färger!! Jag är helt förtjust! Kan inte vänta på att det blir så varmt att man kan stoppa de tjocka jobbiga halsdukarna längst in i garderoben, så man får börja använda sin nya fina GreenGate halsduk!!




Halsduken hade med sej en GreenGate bygel

4 kommentarer:

  1. Verkligen söt! Kan förstå att du är lycklig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Du måst se den live nån dag :)

      Radera
  2. Åh så fin den var!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är så förtjust, skulle villa använda den nu!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)