27 juni 2013

Gammal Halvbränd Plankbit

På våren var jag och Ben ut på en udde för att fynda gamla brädor. Eller rättare sagt var det jag som fyndade medan han fick hålla i hundarna. Nu har mitt första plank projekt blivit klart. Det blev en söt liten skylt till dörren. Orsaken varför jag ville fynda gamla brädbitar i naturen istället för att såga till dem själv är ju såklart formen. Som ni ser på plankan ser den nästan planerad ut, men jag skulle i alla fall inte kunna såga till en sådan bit. Det vackraste är sådant som händer lite oplanerat kanske, en liten plankbit som inte ville fatta eld i någons brasan blev istället en prydnad på vår dörr.



2 kommentarer:

  1. Så snyggt.Du gör så underbara saker.Är det scablooner (svårstavat)du använder?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jepp, schabloner, så där fint skulle jag inte kunna måla själv :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)