25 juni 2013

Ljuvlifierad Avlång Byrå

 Ni kanske minns den här möbeln som jag fyndade för ett tag sen, för futtiga 15 € (läs mera här). Nu har den äntligen blivit klar och blev just sådan som jag ville ha den. Jag böt också handtagen till en lite simplare modell. Nu får jag nog ta och tacka Hobby-Hoppan för hennes fina tips med kvistlacket, för det började nämligen läcka kåda då jag hade målat. Nu återstår bara att se vad jag ska förvara i den, jag hade lite funderat på ljus och manschetter.. Har ni möjligen några förslag? Är det förresten någon som vet vad den här typen av möbel kallas?




2 kommentarer:

  1. Den blev helt super fräsch!
    Vitt är vitt, det är nu bara så.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag älskar vitt, alla möbler hos oss är vite eller så blir de vita :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)