6 juli 2013

Text På Väggen

Äntligen har jag fått uppsatt schablonen jag köpte från Country By Mail. Jag var väldigt nervös när vi satt upp den för det verkade så svårt först då schablonen var så stor. Men det blev ju hur bra som helst, inget rinn och inget felduttat. Hur bra som helst! Det första man ser när man kommer hem till oss nu är "Take The Time To Smell The Roses". Vilken härlig uppmaning!



Ni kan gå in här för att komma till schablonerna, de är nedsatt nu så det gäller att slå till!

8 kommentarer:

  1. hejsan!!
    vill bara säga att det e lite svårt o se dina tester då allting e så vitt.. typ bakgrunden på blogget e vitt o bilden e vitt så man ser typ nästan inte texten på ngn pryl eller hur möblerna ser ut.. :-S
    ta inte illa vid detta vill bara vara ärlig... :-)
    men annars e du väldigt duktig på att göra (måla osv) fina grejer!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      jag älskar vitt och ljusa bilder hör till min favorit, men det är ju inte meningen att de ska bli så ljusa att man inte ser vad som finns på bilden. Tack för din feedback! Jag ska komma ihåg det nästa gång :)

      Radera
    2. :-) ja jag märker att du gillar vitt.. men det e bara liiite svårt o se skillnader ibland o så!!!
      det e samma sak med på olika klädsajter där de har vitt bakgrud te vita kläder osv...då kan man inte se det o så..
      men det e lugnt.. det e ditt blogg o du bestämmer.... :-)
      men skadar ju inte med liitte feedback som du sa!! :-D

      Radera
    3. Haha, exakt! Men tack så mycket och ha ett trevligt veckoslut!

      Radera
  2. Härlig text! :) Jag gillar er inredning annars också. Den ser lugngivande ut :)n

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Vad roligt att höra!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)