25 augusti 2013

HJÄLP! Min blogg är spammad!

Jag vill höra mej för ifall det är någon annan som upplever samma problem som jag. Jag hade bara hoppats på att det skulle sluta, men det gör det ju inte. Det är alltså så att någon, eller antagligen ett program skriver inlägg på min blogg, som det genast tar bort så de inte syns till andra. Men de kommer till min mejl. Programmet väljer ut ett inlägg i gången som det trakasserar. För tillfället är det Leksaks Vimmel, som på den senaste veckan plötsligt har fått över 300 visningar, då det från början hade allt som allt kanske 50.. Det här ställer ju till det. Nu finns inlägget på top 10 listan, fastän det inte egentligen är ett så populärt inlägg...

Är det någon som har en lösning på det här problemet? 
För det börjar allvarligt talat bli väldigt irriterande!

Jag tänker visa en bild på vad jag får i min mejl hela tiden. 
Men gå INTE in på någon av länkarna för det kan ju finnas virus där!


4 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt! Har du provat att ha ordverifiering och/eller manuellt godkännande av kommentarer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för förslaget, men det känns så jobbigt för de riktiga läsarna... :/ Men möjligtvis hamnar jag göra så, ifall det inte finns något annat att göra... :P

      Radera
  2. Hj,khuhtyhgjhhj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nu får du nog ta det en gång till :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)