13 september 2013

Fredagen Den Trettonde

Idag har det varit fredagen den trettonde hela dagen och jag har inte märkt av det ett ända dugg, för den här dagen har varit alldeles super! För det första är det ju fredag det blir man ju alltid så glad av. Vi hade fotografering på jobbet och sådant är ju skoj! Så är det jättefint väder! Och idag fick jag veta att en av mina bästa kompisar kommer hem från sin ca 2 år långa resa runt världen. Och jag fick ett superskoj paket på posten som jag väntat på så länge! Lite senare ikväll blir det lite shopping och drinks. Hoppas denna fredag aldrig tar slut!

Hoppas fredagen den trettonde är lika snäll mot er! 
Ha det så bra!

Här kommer några bilder på lite ny inredning på tallrikshyllan. 
Här kan ni kolla hur det såg ut tidigare.




Den här lilla söta gräddsnäckan
är ett kärt loppisfynd

2 kommentarer:

  1. Låter som en jättetrevlig fredag :) Har du flera gamla nycklar, för den är jättesöt...jag sku också kunna ha en :D
    Trevlig forts. på din lyckade fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ett antal, men de är mindre. Du kan ju se :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)