25 januari 2014

Inrednings Sjuk

Igår höll jag på att spricka av inredningslust. Jag hade nämligen tänkt att jag fixar det här hur lätt som helst, med inga möbler i köket och allting proppat på varandra i vardagsrummet, i väntan på nya golv. Så istället för att inreda och ta fina bilder att blogga om, som jag vanligtvis gör, bestämde jag mej för att öppna inredningsboken jag fick till födelsedagspresent. Men se där gjorde jag ett stort misstag, efter första kapitlet var jag så inredningssugen att jag inte klarade av att hålla mej längre. Vi fick helt enkelt bära in en liten skänk i köket så jag kunde inreda lite fint. Tänk så galet det kan bli, men det känns mycket bättre nu!








2 kommentarer:

  1. Roligt att boken var sååå bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi :) Jag tycker om den! Inte för mycket text, ljuvliga bilder och massor inspiration!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)