26 februari 2014

Min Lantligt Romantiska Tavla

Nu måste jag nog medge att jag är enormt stolt över mej själv. Jag hittade ett fint text tyg, och fick för mej att göra en tavla av den. Jag fick genast en bild i huvudet hur tavlan skulle bli. Den blev exakt som jag tänkt mej och till och med bättre! Jag måste stanna och titta på den varje gång jag går förbi och blir varje gång lika förvånad över att det är jag som har gjort den. Jag köpte en mörk ram som jag målade vit lite slarvigt, sen gick jag åt den med sandpapper så den blev härligt sliten. Sen var det limpistolens tur och voilá! Jag är så otroligt nöjd! Har länge sökt efter en tavla till den platsen, men inte hittat någon att köpa, då återstod det bara att göra en själv!






2 kommentarer:

  1. Tavlan är superfin! Var hittade du det fina tyget?
    Tack för awarden :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, tack :) Tyget är köpt från Tarjoustalo, säljs som gardiner :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)