22 mars 2014

Gratis Press

Nu har jag igen fått en present från panelen jag deltar i. Den här gången valde jag en jätte häftig vitlökspress. Den pressar vitlöken utan att man behöver skala den. Det blir alltså inga illaluktande händer. Alldeles super! Klicka här för att se vad annat jag fått!

Panelen fungerar över internet och man väljer själv ifall man vill svara på enkäterna. När man svarat på en enkät får man poäng som man sedan kan beställa fina saker i panelbutiken med. Där finns smycken, inredning, spel, dvd, parfym, köksgrejor, leksaker, delikatesser mm. Sakerna är av bra kvalité och nu har det kommit in massor nytt!

Ifall det är någon som skulle villa komma med i den här panelen är det bara att mejla mej på:

Ljuvligaste@hotmail.com

Panelen fungerar i Finland, Sverige, Danmark och Norge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)