7 mars 2014

Skärgårds Butik

Här är en söt skärgårdsbutik som jag hittade när jag bläddrade runt och sökte en knagg till toaletten. Knaggen hittade jag inte här, men en hel del annat fint. T.ex. ett så här fint slevställ har jag längtat efter, men har inte trott att sådana funnits till salu i Finland. Och så råkade jag av en slump klicka in mej här och hitta ett sådant, en sådan tur man kan ha! Jag hittade också ett underlag och en fin vas som kan hängas upp. Ta en titt i Elsan Lempituoli.




4 kommentarer:

  1. Så ljuvliga saker, men det är ju klart i bara det ljuvligaste förstås.
    Ha ett skönt veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack så mycket! Njut av weekenden!

      Radera
  2. Tack <3
    Saila från Elsan lempituoli

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)