15 april 2014

Gratis Påskpynt

Nyligen fick jag de här söta pärlemo påskäggen från min panel. Dessa kan vara fina framme på en tallrik, eller så kan man hänga upp dem på något passligt ställe. Sött till påsken!


Ifall ni vill veta vad jag annat fått från panelen är det bara att klicka här.

När man hör att någonting på internet är gratis, så blir man ju lite skeptisk. Men jag har
varit med i panelen i många år och kan garantera att man inte behöver betala någonting.
Det enda man ger är av sin tid och i gengäld får man välja fina presenter.

Panelen fungerar över internet och man väljer själv ifall man vill svara på enkäterna. När man svarat på 
en enkät får man poäng som man sedan kan beställa fina saker i panelbutiken med. Där finns smycken, 
inredning, spel, dvd, parfym, köksgrejor, leksaker, delikatesser, elektronik, verktyg, handväskor mm. 
Sakerna är av bra kvalité och nu har det kommit in massor nytt!

Ifall du skulle villa komma med i panelen är det bara att skriva in din e-post 
som kommentar så kontaktar jag dej, eller så kan du mejla mej på:

Ljuvligaste@hotmail.com

Panelen fungerar i Finland, Sverige, Danmark och Norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)