2 april 2014

Gratis Våffeljärn

Den här veckan kom våffeljärnet som jag valde hos min panel. Vi har haft otur med våffeljärn och inte lyckats hitta ett som är tillräckligt effektivt. Med vårt förra järn fick man räkna med 8 minuter/våffla och ändå inte få frasigt resultat. Vi var ju tvungna att genast provköra det nya järnet och kan ni tänka er, superfrasiga våfflor med färg efter bara 3 minuter! Man blir bara så glad! Tänk så smidiga våffelfester det blir i fortsättningen!


Ifall ni vill veta vad jag annat fått från panelen är det bara att klicka här.

Jag är alltså med i en panel och svarar på olika frågor via internet. För varje enkät jag 
fyller i, tjänar jag poäng. Jag väljer själv hur ofta jag vill svara på enkäter. Poängen byter 
jag sedan ut mot saker i panelbutiken. De har bl.a. skönhetsprodukter, presentkort, 
köksgrejor, inredning, leksaker, tv spel, elektronik, verktyg, dvd:n, spel, smycken, 
handväskor mm. I min uppfattning är sakerna av bra kvalité.

Ifall ni är intresserade av att komma med i panelen, skriv in er e-mail 
som kommentar, så kontaktar jag er eller skicka ett mejl till: 

Ljuvligaste@hotmail.com

Panelen fungerar i Finland, Sverige, Danmark och Norge.


4 kommentarer:

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)