18 augusti 2014

Tre Favorit Fynd Från Resan

Nu ska jag visa upp mina absoluta favorit fynd från vår lilla roadtrip till Sverige. Mitt första inköp var en ljuvlig krona i Jeanne d'Arc stil. En sådan har jag länge letat efter, så ni kan tänka er min lycka när jag äntligen hittade en sådan! Mitt näst bästa fynd var lampskärmarna som jag hittade på Ullared. Jag har redan länge velat byta ut de gamla jag hade (ljusröda och blommiga) mot något lite neutralare, och så hittade jag dessa fina för en väldigt billig slant. Tredje bästa fyndet var den brocanta buren. Jag är inte säker på vad det riktiga ändamålet är, men jag lade en söt klätterväxt att klättra på den och en blå hortensia i den. Nu står den och pryder upp matbordet så fint.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)