23 oktober 2014

Var Är Inspirationen?

Nu måste jag erkänna att jag på den senaste tiden har haft väldigt svårt att hitta på något att blogga om.. Kan det faktiskt ta slut? Eller är det bara en inpirationslucka? För det mesta skriver jag ju inte så mycket på bloggen, utan satsar mer på bilderna. Men nu känns det även som  jag inte har något att fotografera. Varifrån skaffar ni inspiration till era bloggar? För jag vill inte sluta, och jag vill inte att det ska kännas som en börda eller bli tvång att skriva. Jag gör ju det för att det är roligt. Men vad gör man när idéerna är slut? Det känns som jag varit i en svacka det senaste året där jag lagt ut färre och färre inlägg. Kom gärna med tips :) Här har ni nu i alla fall en liten titt i köket, och ett nytt loppisfynd, den fina, dammiga, rostiga flaskan som bara kostade mej en slant!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)