14 december 2014

Julstress? Kanske Lite...

Tiden bara flyger iväg! Julen är ju snart här och jag börjar känna av en liten småstress. Jag har nämligen knappt hunnit köpa några julklappar ännu. Och så har jag lyckats dra på mig en seg flunssa som tänker sakta ner mej! Jag har ju också så mycket juligt och fint här hemma som jag skulle villa visa upp på bloggen, men jag är rädd för att jag inte kommer att hinna innan jul. Och en massa julbilder efter julen kanske inte är så skoj.. Men det kommer det antagligen att bli i alla fall. Som tur är finns internet och en del av julklapparna gick att få den vägen. Så har jag också en hel del julmarknader jag skulle villa gå på, men kommer ingenstans pga av min flunssa. Typiskt! Så idag ligger jag bara hemma under täcket och hoppas på att jag är i skick imorgon så jag kan börja springa omkring på alla ärenden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)