22 februari 2015

Vårtecken

Det har varit ett jätte skoj veckoslut! Vi tog Silja Line över till Sverige och gick från antikbutik till antikbutik. Jag fyndade både det ena och det andra. Vi har ätit alldeles för mycket gott på buffén, druckit goda drinkar och njutit av underhållningen. Det har varit ett jätte avslappnande veckoslut, så nu har jag nya krafter för att ta itu med nästa vecka. Här kan ni se de fina gamla blombilderna jag fyndade i en av antikbutikerna. Till min besvikelse fanns inte min favorit vårblomma vitsippan med, men jag hittade ju andra fina blommor. Vädret ute är ju kanske inte så värst vårigt ännu, men snön har ju nästan försvunnit och vädret är rätt så varmt, vem vet kanske våren kommer tidigare i år.. Inomhus har jag i alla fall gjort det lite vårigt, så man ska orka med mörkret där ute.





2 kommentarer:

  1. Oh, how I love botanical art! Wish you a lovely Sunday! Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, me too! I wish I had big boards to put on the wall :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)