11 maj 2015

Nytt Till Hemmet

Vi har märkt att vi har en stor brist på serveringsbestick. Så den senaste tiden har jag scrollat runt på internet för att försöka hitta de perfekta som skulle passa ihop med våra Chippendale bestick. Och tänka sej att jag hade en sådan tur att jag råkade hitta dem i min egna favorit nätbutik Cornelia! Besticken är från House Doctor och passar perfekt till våra bestick. En annan stor svaghet jag har är knoppar, jag älskar ju att fixa upp möbler och knoppar och handtag är alltid pricken på i. Så två vackra porslins knoppar följde med och hittade genast sin plats. En vacker fransk korg för att få mer smart förvaring och en fin skål. Både jag och min gubbe har kära i himlen och därför ville vi köpa ett ljus som vi kan tända för dem ibland. Ljuset står också för en vacker sak, eftersom tillverkaren Majas Cottage stöder Barncancer fonden i Sverige med varje ljuslykta som köps. I år har de redan lyckats samla in och donera hela 500 000 kr. Jag rekommenderar varmt ett besök på deras sidor!

Nu får ni 10% rabatt på er beställning från Cornelia, använd koden baradetljuvligaste
Koden är i kraft ända till den 31.5 (gäller inte på nedsatta saker).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)