25 oktober 2015

Det Ska Bli Nytt!!

Hej allihopa! Nu måste jag bara göra ett snabbt litet blogginlägg, för jag är så jätte excited! Vi har haft vattenskada hemma hos oss nu för fjärde gången, ja det är ju inte det jag är excited över. Men så var de här och fixade nytt golv åt oss i köket och tamburen, och där har jag fått mitt fina ljusgråa laminatgolv som jag är helt förtjust i! Jag är så lycklig över det! Det här har ju väckt min inredningslust, så nu tittar jag lite runt efter nytt vi kunde ha hemma och fixar upp lite gammalt. Jag målade bl.a. hundsängen igår, och idag var jag till en tygbutik och köpte lite tyg och vadd, så nu ska jag sy en dyna till sängen. Och på samma gång såg jag igen gardintyget jag så länge dräglat över och så råkade de ha gratis sömnad av gardinerna idag, så jag slog till! Här får ni se lite små dåliga mobil bilder av tyget. Visst är det fint? Ååh, kan inte vänta på att det blir färdigt i vår lilla matsal, så jag kan visa upp det för er. Jag ska också ta och måla en liten vägg. Det kommer säkert att bli jättebra! Kan inte väntaaa :)



2 kommentarer:

  1. Det är nog fint och det blir härligt med den grå väggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir säkert jättebra! Jag är redan så nöjd med allt, när golvet har fått en så fin färg!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)