23 december 2015

Äntligen Jullov!!

Så skönt! Nu är allting äntligen fixat och klart. I år har min gubbe varit en jättestor hjälp såhär inför julen, jag hade knappast hunnit med allting annars. Han är alltid så hjälpsam, men den här julen var han lite extra hjälpsam. Mellan skolan, jobbet och allt annat man annars ska hinna med vill det ofta bli ganska lite tid över. Det blir svårt att både hinna med allt och att också hinna göra annat man får lust för, som att träffa vänner och sådant. Så nu när jullovet äntligen har börjat tänker jag njuta för fullt. Först och främst ska jag ta det lugnt! Jag ska vila, träffa mina ljuvliga vänner och familjen och kanske också hinna på ett och annat äventyr. Man får väl se vad som händer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)