9 mars 2016

Nya Kläder

Inredningen och klädstilen tycks vara sammanknutna på något undermedvetet vis. I alla fall för mej.. Just nu vill jag ju ha nytt i inredningen och har börjat fixat och lagat hos oss enligt en mer skandinavisk stil. Och plötsligt har även min klädstil bytts. Det hade jag ju knappt ens lagt märke till! Lustigt om ni frågar mej.. Inredningen var liksom ett medvetet val, medan klädstilen bara kom som en bonus. Det jag märker att jag dras till nu är svartvita mönster, även här är det någon form av geometri som gäller.


Har ni märkt att klädstil och 
inredningsstil hänger ihop?

3 kommentarer:

  1. Interesting post. I Have Been wondering about this issue, so thanks for posting. Pretty cool post.It 's really very nice and Useful บา คา ร่า วอ เลท

    SvaraRadera
  2. Just admiring your work and wondering how you managed this blog so well. It’s so remarkable that I can't afford to not go through this valuable information whenever I surf the internet!สล็อตxo

    SvaraRadera
  3. Thank you so much for sharing this great blog.Very inspiring and helpful too.Hope you continue to share more of your ideas.I will definitely love to read.เว็บสล็อต

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)