7 april 2016

Första Sommarklänningen

Snart blir det ju sommar! Om man bortser från allt regn och alla gråa moln så var det ju nästan soligt och fint igår, i alla fall en liten stund.. Våren börjar ju nog komma! Det här är en tid när jag egentligen inte stör mej på regnet, för jag vet att varenda droppe för med sej gröna blad, blommor, gräs och allt det ljuvliga med sommaren. Jag såg faktiskt redan en mygga idag! Hu! Men ändå, sommaren kommer fastän den alltid låter ta tid på sej. Jag har redan hunnit införskaffat min första sommarklänning. Det är det bästa jag vet med sommaren! Man kan lägga alla klämmande, obekväma, spända byxor på hyllan för så gott som ett halvt år och bara strosa omkring i mjuka, sköna, luftiga sommarklänningar! Det är kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)