13 december 2012

Lucia


Ni, kära läsare, kan aldrig tänka er hur mysigt jag har det just nu! Jag sitter här vid datorn, lyssnar på julmusik, har ett mysljus tänt och redigerar lucia bilder. Kan det bli mysigare än så?

Som ni säkert redan har gissat var det alltså en sväng till Alexandersgatan och Lucia tåget idag. Jag glömde min kamera hemma så jag fick plåta med Bens telefon, så bilderna är lite sådär och dessutom vinkade Lucia förstås åt andra hållet när hon åkte förbi oss... Men stämningsfullt var det i alla fall. Efteråt blev man tom. bjuden på restaurang :) 



Skön luciadag till er!

5 kommentarer:

  1. Jag såg också Lucia vid Stocka o. då jag ropade God Jul åt henne svarade hon mig ;)Hon är väldigt söt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi stod lite före Stocka :) Man borde ju ha ringts, ja fundera nog att du kanske var där..

      Radera
  2. sv: Oj tack massor :D de e ju där man spenderar mest av tiden ;)

    Lucian e ju väl från min hemstad, så såklart att hon är söt.hihiii <3 Vackra bilder har du tagit!

    SvaraRadera
  3. sv: Dom skulle säkert gärna ligga i samma korg oftare om dom rymdes bra. Kanske julgubben skulle kunna hämta en större korg till dem i år?.. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va sött! Våra kan inte alls vara i samma säng, hur stor den än är :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)