8 december 2012

Snow White And The Huntsman

Snow White And The Huntsman var en helt ok film. Jag tyckte om sättet de hade förverkligat den på, de hade liksom tagit en egen väg med den klassiska sagan. Emellanåt var det riktigt roligt när man fick gissa sej fram till vad som kommer att hända näst. Spegeln på väggen hade de också lyckats bra med, det blev ingen kliché. Den visuella delen var filmens styrka, de hade byggt upp en värld som var otroligt vacker att se på, både den goda och den onda.


Den var underhållande, men jag kommer knappast se den igen. Men för att vara en film gjord på en saga, var den riktigt bra. Ingen besvikelse i alla fall. Jag kan nog säga att det lönar sig att se den, i alla fall en gång.

Mina favorit karaktärer i filmen. De hade två sekunder of fame


Filmen får 3 Ljuvliga Poäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)