1 december 2012

Text På All Inredning

Text tycks fascinera mig. Jag blev nämligen inspirerad att kolla antalet text skyltar och övrig inredningstext i lägenheten, då jag läste inlägget i Monicas blogg. Jag vet att jag alltid har tyckt lite extra mycket om sådant som har en fin snirklig skrivstil på, men jag hade ingen aning om att jag hade ett problem! Haha! Se själv, får du se :)









Jag vet inte om dessa räknas, eftersom texten bara är i bakgrunden, men jag lägger med dem för säkerhetsskull:


Om alla dessa godkänns som inredning med text på.. ja då kom jag fram till 62 st!!! Och efter allt detta är jag ändå inte helt säker på att jag verkligen har fått med allting!

Nu ställer jag Monicas frågan vidare till mina läsare:

"Hur är det hemma hos er hur många textprylar har ni?"

4 kommentarer:

  1. Oj ,oj, oj, de va då många, jätte fina.
    Det är skojigt med dom här prylarna, jag stannar nog alltid opp när jag ser i affären nån textpryl.

    Trevlih helg,
    kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Jag hade ingen aning om att de var så många före man satt ihop dem alla :)

      Radera
  2. Oj herrejävlar :D det var inte några det :D men om man får det snyggt att det inte blir för mycket av det goda är det ju bra :) Själv har jag bara 2 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ser ju ganska gräsligt ut sådär när alla är inpressade tillsammans :) Men "gömda" på sina egna platser märker man inte alls att det är så mycket det är frågan om :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)