27 april 2014

Dags För Loppisar

Nu har loppis säsongen sparkat igång igen! På lördagen åkte jag till Myrbackas loppis, första för i år. Och på söndag förvandlades hela gamla Hertonäs till en ända stor loppis och där vandrade jag och min vän runt i flera timmar. Och sådana fynd jag gjorde! Mitt absoluta favorit fynd är den stora vita terrinen. Jag har sökt en sån en längre stund nu, men inte hittat någon som jag gillat, och så är de ju också så dyra. Men nu råkade jag hitta en för ynka 2 €! Kan ni tänka er sån tur man kan ha ibland! Såklart hängde både det ena och det andra också med, och alla lika fina jätte billiga fynd! Jag hittade bl.a. en hög med fina gamla böcker, dem drog jag pärmarna av och band om med en liten blomma, super fint! Jag älskar loppis säsongen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)