25 april 2014

Frossa i Blommor

Mera hääärliga blommor hemma hos oss. Violen är så vacker. Den här blomman stannade inne för att pigga upp, men av dessa ska jag också köpa ut att ha på terassbordet. Att ha violer inne är förresten ingen smart idé, men jag var ju tvungen att porva. På våren är vi inte så mycket på vår lilla gård, och jag vill ju se de vackra blommorna hela tiden.. Men nog höll den sej nästan en vecka i alla fall. Krukan den står i pysslade jag till för en tid sedan, jag har nämligen just lärt mej bildöverföring.





Njut av veckoslutet!

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken kruka! De har annars violer på Lidl och så får du förstås billigt från Plantagen oxå .)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här hittade jag på Hongkong, en hel ampel bara för 5 € :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)