23 april 2014

Blogg Hjälp - Mörka Bilder (med Blogger)

Nu har jag hittat den!! Lösningen till hur man får bilderna att se ut på bloggen, som de ser ut på datorn! Jag tyckte nämligen att alla mina bilder blev förstörda här på bloggen. Jag spenderar mycket tid på att editera varje bild så den blir exakt som jag vill ha den, när jag sedan lade bilden på bloggen var det som om det skulle dras en mörk hinna över bilden, som gjorde den trist och livlös. Nu har jag äntligen hittat lösningen på problemet och tänker dela med det till er alla här på Blogger! Det är bara att klicka på den här länken och följa de engelska instruktionerna.

Eller göra så här!

Logga först in på bloggen. Klicka sedan på den här länken www.google.com/settings/plus
Scrolla ner tills du kommer till Autoredigering och välj Av.

Blogger har nämligen börjat redigera alla bilder automatiskt, vill du redigera själv och 
inte uppskattar att bilderna blir mörka och dystra gäller det att stänga av autoredigeringen!

När jag äntligen hittade den här lösningen blev jag bara så otroligt glad, för jag har haft problem 
med det här i nästan ett år! Jag hoppas att detta är till hjälp för någon annan som lider av 
samma problem. Ta gärna och dela på facebook mm, för att skicka ordet vidare!


Ha en jätte bra dag! 
För det har jag! 

1 kommentar:

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)