8 april 2014

Påsk Krans

Den här kransen har jag planerat länge, men först nu fick jag allt material som jag behövde. Jag tror inte det blir så mycket påsk pyssel i år, men kransar älskar jag att göra! Jag är mycket nöjd med den här kransen och kan nästan påstå att jag gjort framsteg i kranslagning, om man jämför med förra årets krans. Den här påsken tänker jag tona ner på färgexplosionen lite, visst ska det vara färg och en hel del pastell, det hör ju påsken till. Men jag tänker också låta gråa och vita nyanser slinka in och lämna det allra färggrannaste kvar i skåpet.






10 kommentarer:

  1. Älskar fåglar, verkligen en fin krans. Kram MM

    SvaraRadera
  2. Din krans är helt ljuvlig! Är blommorna riktiga eller av tyg? Hur som helst, vackert, vackert!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. De här blommorna är av tyg fast man knappt skulle tro det, hittade dem på HongKong :)

      Radera
  3. Åh vilken fin krans! Verkligen helt underbar //Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Roligt att höra!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)