11 juli 2014

Härliga Antikdagar

Igår njöt både jag och gubben av stohej på antikdagarna i Billnäs och Fiskars. Otroligt mycket folk, massor försäljare och en hel del att se. Jätte fina gamla saker, den ena underligare än den andra. Jag njöt för fullt, där jag gick omkring med kameran. Somliga försäljare hade riktigt satsat på att ställa fram grejerna på ett snyggt sätt. Både Piantik och Mirellan Antiikki gjorde stort intryck på mig. Nu ska ni få njuta lite av vår antikdags upplevelse, hoppas ni blir inspirerade att åka dit själva, det håller ju på ända tom. söndag. Själv har jag aldrig förut varit till varken Billnäs eller Fiskars, så det var ju en upplevelse i sig. Efter antikrundan njöt vi lite av vackra Fiskars och satt ner oss på en restaurang ovanför forsen.






























2 kommentarer:

  1. Hur mycket kom ni hem med? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, allt för mycket :) Så det får bli ett skilt inlägg :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)