23 september 2014

Ett Senare Inlägg

Jag är så inspirerad efter dagens lektion på min inredarlinje så jag tar och gör ett nattinlägg. Vi fick en skoj uppgift igår då man skulle göra inredningstest och kolla vad det dyker upp för inredningsstil för en. Min stil visade sig vara Vintage, och det stämmer ju hur bra som helst. Jag älskar att gå på loppisar och jag älskar gamla antika fynd. Perfekt! Sedan skulle vi göra två moodboards om stilen. Ett sammandrag av stilen och ett rum, då valde jag sovrum. Gråa mattor, klockor, slitna möbler, antika grejer, zink. Man märker tydligt att min stil ändrats ganska radikalt under det senaste halv året. Tidigare var det mera vitt, pastell och lantligt romantiskt. Medan det nu mer och mer kommer in gamla slitna, vintage grejor i mörkare toner som grått och mint och en smutsigare turkos ton. Intressant att se hur stilen utvecklas!



4 kommentarer:

  1. Åh, denna stil älskar jag med! :) Men jag har nog väldigt blandad stil - skulle gärna ha ett stort hus så jag kunde inreda varje rum i olika stilar.. ;) Tycker som du om vintage, lantligt, romantiskt och retro, men även pigga färgklickar och lite mera orientalisk stil..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att höra att du gillade collagen! Det bästa med den här stilen är att gå omkring och fynda saker :)

      Radera
  2. Va spännande :) Vintage är härligt! Så vackra bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jätte inspirerande! I väntan på fler loppisar :D

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)