10 oktober 2014

Tömma Huset

Nu har jag en känsla av att jag för tillfället inte vill ha in någonting mer i vårt hem. Jag vill istället satsa all min energi på att få ut så mycket som möjligt. Jag är en samlare till min natur och jag älskar fina saker. Speciellt när det kommer till inredning har jag svårt att låta bli. Ser jag något fint måste jag ha det, GENAST! Men nu har det svängt om, för jag börjar nästan må illa ifall jag köper någonting. Vi har helt enkelt för mycket saker och inte rum med mera. Vi blir begravda under alltihop! Fullt så drastiskt är det väl inte, men känslan är den samma. Ett hem skall inte kännas stressigt och kännas som om allting hoppar på en. Jag vill ha lugn och stillhet hemma. Min kärlek till inredning ställer verkligen till det ibland. Men nu är jag väldigt motiverad! Ta gärna en titt här på saker jag säljer bort, och mer kommer hela tiden. Sakerna nedan och mycket, mycket mera finns att fynda!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)