12 november 2014

Smått Juligt

Nu börjar det dyka upp små julpynts fynd lite här och där i lägenheten. Ännu är det inte okej att pynta för fullt tycker jag. Men de fina julpynten jag fyndar nu, får gärna bli framme. Det tycker jag går för sej! Pynten från skåpen får komma fram först till lillajul. Men det är ju inte så långt dit heller. Till julafton är det bara 42 dagar och de dagarna brukar alltid gå så fort. Det är så mycket man ska hinna med liksom. Julmarknader, julshopping, packa paket, pyssla, städa, pynta, laga fixa! En hel del skoj (så länge man är ute i god tid)! Min favoriter är nog att få gå på julmarknader och att få pynta huset. Att få plocka fram fynden från tidigare år. Det blir som en julklapp att öppna lådorna, för man hinner ju glömma bort vad man har..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)