16 februari 2015

Drömmen Om Min Egna Butik

Många av er vet ju att jag är helt totalt tokig i inredning och att jag nu börjat ta steg mot att i något skede kunna börja jobba med inredning. Men det som de flesta av er inte vet är att jag drömmer om att öppna min egna inredningsbutik. Såklart skulle jag villa ha en fysisk butik, men till en början har jag tänkt nöja mig med en nätbutik. Känna på vattnet lite, före man hoppar i med huvudet före. Jag är inte känd för att vara en person som tycker om att ta risker, och att starta ett eget företag är en stor risk. Men det känns ändå som om det är en risk som är värd att ta. Detta kommer knappast ännu att hända på ett par år, eftersom en del bitar först måste falla på plats. Men jag börjar känna att jag småningom börjar komma till en fas i mitt liv där jag behöver någonting nytt, någonting eget. Något som är bara mitt, som jag själv skapat, något jag kan vara stolt över. Bara tänk dig känslan att få lägga nyckeln i dörren till den egna butiken på morgonen, vilken lycka!

Här kommer lite inspirationsbilder från Pinterest, 
om hur det möjligtvis kan se ut en dag...








Åh, så jag längtar till den dagen då jag får 
hänga mitt namn ovanför min lilla butik!

2 kommentarer:

  1. Hej!!! Helt fantastiska grejer du har !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, tack! Ville bara påpeka ännu att bilderna inte är mina och att jag inte har en butik ännu. Här berättar jag bara om min dröm och så har jag lånat bilder från Pinterest :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)