8 mars 2015

Älskade Pärlhyacint

Idag överraskade gubben min mej med vårens första pärlhyacint på kvinnodagen. Jag älskar ju pärlhyacinten, den är så otroligt vacker! Och så är den ett tecken på att det långa gråa tråkiga snart är över och att ljuset är på väg!

Här hemma har vi inte haft det så mysigt det här veckoslutet. Allting började så trevligt med ett restaurangbesök med en del av familjen, men sen fick både jag och gubben flunssa. Så vi har legat på soffan resten av veckoslutet och hostat och snörvlat. Vi var till och med bjudna på middag till mina föräldrar, men blev tvungna att skippa det. Jag är så trött på att vara sjuk nu och längtar efter våren och värmen!



8 kommentarer:

  1. Pärlhyacint är hur fint som helst! :)

    SvaraRadera
  2. Så vackert med pärlhyacinter. Snyggt på din hylla. Kramis Suss

    SvaraRadera
  3. What a fantabulous post this has been. Never seen this kind of useful post. I am grateful to you and expect more number of posts like these. Thank you very much.สล็อตxo

    SvaraRadera
  4. Nice to be visiting your blog again, it has been months for me. Well this article that i've been waited for so long. I need this article to complete my assignment in the college, and it has same topic with your article. Thanks, great share.เว็บสล็อตเว็บตรง

    SvaraRadera
  5. Awesome and interesting article. Great things you've always shared with us. Thanks. Just continue composing this kind of post.เว็บ ตรง

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)