3 mars 2015

Min Användning Av Bokhyllan

Ja, de flesta människor använder ju bokhyllan till sitt rätta syfte; att ha böcker i. Men för mej är inte böcker så intressanta, jag tycker mera om att göra fina inrednings grupperingar. Så nu tänkte jag visa er hur min bokhylla ser ut. Lite komiskt kanske, men jag har så mycket fin inredning som jag inte vill att bara står i skåpet och samlar damm. Det ska vara framme så man kan njuta av det! Jag längtar så efter att få byta ut den här bokhyllan mot en finare! Jag har ju hållit på att fixa på en ganska länge, ni kanske minns den här, som jag fyndade för två somrar sedan. Först bara stod den jätte länge, för det kändes som ett för stort projekt att ta itu med. Men förra sommaren satte vi igång, vi har slipat den, lagt panel på bakväggen och den har till och med fått sin första omgång målfärg. Nu krävs ännu 2-3 lager och sen är den färdig! Jag känner mej optimistisk, den här sommaren ska den bli klar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)