19 mars 2015

Lycka!

Det är en tid sedan jag varit ute på vår lilla gård. Ni kan ju tänka er lyckan när man stiger ut för att rensa bort fjolårets rabattrester och ser det här! Häääärligt!!! Årets första Snödroppe har redan tagit sej fram genom jorden. Jag hittade också Pärlhyacint och Scilla knoppar. Tulpanblad och en hel del annat jag inte ens minns vad det är börjar också sticka upp. Så otroligt glad jag blir! Hur ser det ut på era gårdar? Har någon annan  kanske också fått någon liten blomma?



2 kommentarer:

  1. På egen gård har jag ännu bara sett knoppar, men hos en bekant såg jag flera snödroppar :) blev säkert lika lycklig av det som du ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt! Våren kommer sakta men säkert :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)