21 mars 2015

Nytt Utseende Piffar Upp!

Jag har länge funderat på att byta ut mitt skrivbord. Men jag har inte hittat ett skrivbord som är lika praktiskt. Det här skrivbordet har ett skåp med två hyllor, fyra lådor och dessutom förvaring under bordsskivan. Det är visserligen ganska fyrkantigt och tråkigt, gjort av spånskiva och dessutom slitet. Men funktionen är så bra, så det är svårt att ersätta. Ändå har jag tröttnat på det och för en tid sen försökte jag piffa upp det genom att decoupera handtagen (här), det hjälpte en tid men var inte tillräckligt. Men igår råkade jag på så otroligt fina handtag att jag blev tvungen att köpa dem! Och kolla bara en sån förändring man får till med en så liten sak som att byta ut handtagen! Helt fantastiskt! Skrivbordet fick en helt ny stil och jag är väldigt nöjd! Nu kan jag vänta lite längre på att få ett nytt skrivbord. I något skede dyker nog det rätta upp!






2 kommentarer:

  1. Ooo, var hittade du handtagen? :) har själv ett skänk som jag borde byta handtag på.. vita knoppar känns inte riktigt inne :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessa hittade jag i Kärkkäinen, men jag köpte tyvärr de sista fem de hade. Men det är Pisla som tillverkar dem, de heter Kleopatra 96 antiikkimessinki. Kanske du kan hitta dem med det :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)