29 juni 2015

GreenGates Vinterkatalog 2015

Har jag faktiskt haft så mycket för mej på sista tiden att jag inte ens märkt att GreenGate släppte sin vinterkatalog för två veckor sedan! Nu får man ju ta och skärpa sej alltså!

När jag kollar i den här katalogen blir jag ju bara så otroligt glad! De har nämligen satsat på att göra en systerserie till min favoritserie Vintage Sophie, som heter Vilma Vintage. Det kommer många nya produkter till den, t.ex. stora mysiga temuggar, fat, skålar och kakfat. För övrigt är det mycket rött och vitt för julen, en serie för blåvitt och min personliga favorit, det gråa representeras stort. Den nya katalogen hittar ni här och nedan ser ni mina favoriter ur den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)