15 september 2015

Annorlunda Skoluppgift

Hej på er alla! Jag är ännu vid liv, men har tagit en kreativ paus från både bloggandet och inredandet här hemma. Sommarlovet tog slut, så fulltids jobbet satte igång igen. Och för några veckor sedan fortsatte min skola på inredningslinjen, som ju är heltidsstudier. Så ni kan tänka er att det knappt blir tid över till något annat. Men idag hade vi en så skoj och inspirerande uppgift i skolan att jag måste visa upp den. Vi har pysslat med 3D ritprogram och sådant och idag gick en av uppgifterna ut på att göra ett magasin cover. Jag tog helt distans från min egna inredningsstil och gjorde något lite smågalet. Här har ni resultatet! Jag skulle verkligen villa stiga in i ett hem som är inrett såhär! Faktiskt kanske till och med bo i ett...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)