7 november 2015

Work Out!!

Hej allesammans! Hoppas ni har haft en jättebra vecka! Min vecka har varit ganska tung, men nu är det skönt med ett slappt veckoslut! Idag blir det ett lite annorlunda blogginlägg. Förra veckan hittade jag ett par supersnygga leggings som jag ska ha när jag springer eller går på springmattan. Jag tycker det är skönt med leggings här hemma på springmattan, eftersom att de är tunna och åtsittande. Nu får ni ju tänka lite spegelvänt, eftersom bilden är tagen genom min spegel.


På samma gång passar jag på att göra en mellanrapport. Jag har ju jobbat med att börja ha en hälsosammare livsstil i över ett år nu. Och i somras, som ni kanske minns, började jag gå 10 000 steg i dagen. Jag hade väl inte väntat mej att få så vidare mycket resultat av att bara gå, det känns ju inte så ansträngande precis. Men jag har kämpat på och fått ihop stegen så gott som varje dag i lite på fyra månader. Sedan jag började med det har jag gått ner en hel del och är super nöjd över att se resultat. Att få en telefon som håller reda på mej och sätter fart på mej är nog en av de bästa presenterna jag någonsin har fått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)