9 december 2015

Julmyset

Visst har julmyset kommit i full gång här hemma hos oss! Jag har ju bara inte haft någon tid att visa upp hur mysigt vi har det. Jag har haft en hel del på gång i skolan, och på jobbet och så är det ju en massa events och så inför jul. Dessutom kämpar jag med en seg flunssa som inte vill släppa greppet om mej. Jag har knappt hunnit köpa julklappar ens! Så ni kanske förstår att det varit lite tyst på bloggfronten för mej. Men jag har så mycket jag vill visa upp, så nu får jag sätta igång ifall jag ska hinna visa allt innan jul! I år har jag pyntat ganska simpelt, någon tomte här och där, men mest har jag satsat på grankvistar, polkagrisstänger och såklart julblommor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)