10 december 2015

Min Slöa Dag

Idag när jag kom hem från jobbet slängde jag mej på soffan. Och jag steg inte upp därifrån förrän nu! Jag har varit så otroligt slut den senaste tiden och det här var exakt vad jag behövde! Det känns som det är evigheter sen jag haft tid att bara ta det lugnt. Jag knäppte på min mysiga värmefilt, såg på lite tv, tog en tupplur och knapprade på fröknäcke. Kan en kväll bli bättre?


Här kommer också en liten julbild av mitt serveringsskåp, en av mina favoritmöbler. Fyndad på nätet för den minsta slanten och uppfixat (förvandlings bilder hittar ni här!). Nu har jag pyntat med lite tomtar och med favorit julblommorna: hyacinter.


Mitt tips, för att få det extra mysigt med 
julblommor är att lägga i lite mossa, 
det ger en så mysig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)