12 december 2015

Julig Lördag

Hej allihopa! Hoppas ni njuuter för fulla drag av lördagen! Själv har vi städat och hållit på idag, för ikväll ska vi fira en lite sen lillajul med min familj. Men lite snabb julshopping hann vi med på morgonen. I år har jag inte köpt så speciellt mycket julprydnader. Jag brukar nämligen göra det som en galning! Jag äälskar jul, julmys och att fixa julfint hemma! Jag springer på mässa efter mässa och myser i små söta inredningsbutiker. Men i år har det bara blivit några saker till, jag har ju redan så mycket. Idag köpte jag den lilla granen. Rådjuren är också nya för i år. Jag bara älskar dessa söta rådjur med "päls"! Totala julfavoriten för mej. Tidigare har jag bara hittat sådana i Danmark, men nu har de också börjat komma hit till Finland också. Lycka!



Sen försökte jag mej också på lite chalkboard art. 
Det var ju jätteskoj, jag tror jag får ta och 
köpa mej en större chalkboard! 


Önskar Er En 
Mysig Lördag!!

4 kommentarer:

  1. Åh så söta :) Vet du var man kan hitta liknande i Finland?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag har en annan med horn som man kan köpa på Tiger. De på bilden är från Stockmann, tyvärr tror jag de var slut i alla fall inne i stan i Helsingfors :(

      Radera
  2. Oj vad söta, de gör sig bra på bild också :) Härliga bilder.

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)