10 januari 2016

Guld och Marmor

Nu har jag blivit riktigt inspirerad på att inreda igen! Vi har satsat på nya soffor, då de gamla knappt höll ihop mer. Vi var lite modiga av oss och satsade på två myyycket ljusa soffor. Man får väl se hur smart det valet var! Men ändå, nu är ju grejen den med mej, att kommer det in en lite större pryl i något rum, vill jag fixa till resten av rummet så det matchar. Det hände med mina harlequin rutiga gardiner i matsalen och nu med sofforna i vardagsrummet. Jag tänker mej ännu att jag skulle villa simplifiera stilen, lite minimalistiskare, lite rakare linjer, lite skandinaviskt, lite geometriskt och lite grafiskt. Något jag också gått och blivit förtjust i är kombinationen av marmor och guld. Häärligt! Så då har jag tänkt mej ungefär något sådant:


Men jag får nog ta och suga på idéerna och inspirationen en 
stund ännu, före jag bestämmer mej och slår till. Jag vill 
inte börja satsa på en stil jag tröttnar på för snabbt.


6 kommentarer:

  1. så snygg inredningsgerejer!! Vill ha typ allt på collaget :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, roligt att höra :)

      Radera
  2. Snygga detaljer! Föll speciellt för mattan och tavlorna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! Jag skulle villa ha allting :D

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)